poniedziałek, 7 maja 2012

DIY - znowu kokardka

Hej, tym razem coś co zrobiłam bardzo na szybko i co widać po zdjęciach które nie są niestety zbyt dobre bo robiłam je dosłownie przed chwilą (jest już ciemno !) i padał mi aparat (więc nie mogłam robić zbyt wielu powtórek) a chciałam to wrzucić jeszcze dziś na bloga :)
Zrobiłam kokardkę, tym razem na podstawie jakiegoś zdjęcia na pinspire, niestety gdzieś mi się zagubiło i nie mogę pokazać tego tutorialu który był na tamtej stronie więc musicie się zadowolić tym zrobionym przeze mnie, mam nadzieję, że mimo wszystko daje radę ;p

POTRZEBNE BĘDĄ
filc (akurat miałam pod ręką fioletowy)
nożyczki
igła i nitka

niewiele, prawda ?


takie oto trzy kawałki wycinamy z naszego filcu, robiłam to na oko wzorując się na tym zdjęciu z pinspire więc nie znam żadnych wymiarów, zdjęcie trochę ucięło ale zobaczyłam to dopiero gdy zrobiłam całą kokardkę i zrzuciłam je na laptopa więc lepszego nie mam :((

składamy największą część brzegami do środka i zszywamy

doszywamy średnią część (nie jestem tylko pewna czy nie powinnam jej doszyć 'odwrotnie' musicie same popróbować jak będzie lepiej)

zszywamy obie części dodatkowo najmniejszym paseczkiem, tak żeby nie było widać nitki ani innych brzydkich części

tak wygląda kokardka :) chce ją doszyć do gumki do włosów ale niestety nie miałam takiej która by się nadawała pod ręką, jak będzie jaśniej wstawię może lepsze zdjęcia, postaram się też takie na włosach (ale to wtedy gdy będę dysponować większą ilością rąk niż swoje, bo próbowałam takowe zrobić sobie sama i efekty były co najmniej zabawne)


To tyle na dziś, mam nadzieję, że Wasz weekend był udany :)

4 komentarze:

  1. Bardzo ładna! Ciekawe czy i mi by taka wyszła, w sumie wydaje się nietrudna w zrobieniu, ale to nigdy nie wiadomo : ) Pozdrawiam. Może poobserwujemy się? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie wam to wyszło ;) ja by się jednak bała spróbować trochę ;-p /PAULINA

    OdpowiedzUsuń